lørdag den 4. august 2012

Nice er fantastisk!

Og de går alle sammen med Birkenstock ;)

Vi gik i morges til det lokale supermarked, som by the way er på størrelse med ikea, for at købe morgenmad. Det blev til frugt, croissanter, pain au chocolat, juice, grovboller og italiensk skinke. Meget lækkert.



Nå, men udover det har vi i dag fået bestilt billetter til Milano - som bliver et pitstop på vej mod Prag. Herudover har vi været på stranden - og det var bare dejligt at få lov at bade og ligge og slappe af.
Vi har lavet vores egne lækre baguettes til frokost, og Jonathan nød en rosévin som Nice jo er kendt for at producere i rigelige mængder.

Til aften tog vi mod en restaurant ved havnen, som havde fået helt fantastiske anmeldelser på tripadvisor. Den havde dog lukket, men lige ved siden af var en anden restaurant, som så hyggelig ud, og vi besluttede at gå derind. Vi fik dejlig mad, jeg fik afprøvet mit franske og det gik helt fantastisk ;)


Bagefter gik vi ned til havnen og vi blev helt overvældet af de kæmpe både der lå. WOW, hvor er de flotte og hvor er det sindssygt så mange penge der ligger for der.
 

Vi smuttede en tur mod den gamle bydel, hvor vi fik lidt is.

Min kuffert er desværre gået i stykker, så vi besluttede at det var smartest at købe en god rygsæk i en ordentlig kvalitet, hvor det meste af mit kunne være og så må Jonathan bære det jeg ikke kan have.

Alt i alt en helt igennem dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar