søndag den 19. februar 2012

Øøøøv....

I morgen er det to uger siden vi kom hjem fra vores skiferie.. Og jeg kan mærke at jeg bare ikke har fået nok. Jeg vil afsted igen NU, men det er jo bare overhovedet ikke muligt.
Og når nu det ikke er muligt at komme på skiferie lige nu, så har jeg lyst til bare generelt at rejse.
Lysten bliver heller ikke mindre af at svigermor lige har været en smuttur i Stockholm, at min mor og hendes mand i dag kom hjem fra Barcelona (hvor vejret i øvrigt er 14 grader i skyggen og ellers med blændende sol), eller at min mormor stadig har 14 dage tilbage af sin ferie i Australien....


En lille smuttur - ned i lidt varme - eller hen til nogle store bjerge med masser af sne og dermed ski - iiihh det ville altså bare gøre godt.


I den uge der nu næsten er overstået, har vi herhjemme snakket meget om vores interrail tur, som vi forhåbentlig skal på til sommer..
Vi håber på at kunne spare nok op til at vi kan tage ned gennem Europa i ca. 22 dage...
Turen er ikke helt planlagt men følgende ture har været oppe og vende:
1. Amsterdam
2. Paris
2. Biarritz eller San Sebastian
3. Barcelona
4. Nice
5. ?
6. Berlin


eller


1. Amsterdam
2. Paris
3. Barcelona
4. Nice
5. Milano
6. ?
7. Berlin


Uanset hvad så er i derude da velkommen til at komme med forslag til hvor vi skal hen mellem Nice og Berlin, da dette ikke er endeligt besluttet... :) Ja, det er intet af dette... Jeg håber, sparrer og drømmer....


Kom frisk med ideer og input!

2 kommentarer:

  1. Overspringshandling - biokemi-læsning er bare ikke særligt lokkende ;)

    Har været i Milano, og det er en rigtig skøn by! Der er dog ikke så mange seværdigheder igen og byen er ikke kæmpe stor, så planlæg ikke alt for mange dage der, hvis det bliver den sidste kombination I ender med.
    - Pernille :)

    SvarSlet
  2. Hvis det bliver Milano, så har vi også kun planlagt 2 overnatninger... Tak for fiffet.. ;)

    SvarSlet